práca, brigáda, profesia
|
Inzercia
Prečo reklama na doméne
FreeJob.sk?
Internetový projekt FreeJob.sk
vznikol 1. januára 2005.
Ambíciou portálu je stať sa najnavštevovanejším pôvodným slovenským webom
zameraným výlučne na sprostredkovanie informácií o možnostiach práce
(ale aj ubytovania, dopravy, poistenia atď.) v prvom rade v krajinách Európskej
únie, ako aj pracovné populárneho zahraničia, teda iných vyspelých krajín (Švajčiarsko, Austrália,
Spojené štáty americké, Kanada, Rusko a podobne).
Keďže
sme úzko špecializovaným internetovým projektom s jasným zameraním, naši
návštevníci sú najmä tí, čo hľadajú krátkodobú či dlhodobú
prácu v zahraničí v EÚ / EHP, podrobné informácie o krajinách budúceho
pobytu, čiže
prevažne vekovo mladší ľudia (do 40 rokov), ktorí s internetom pracovať vedia a jednoznačne ho
preferujú pri prieskume možností práce vonku, no aj na Slovensku. Naši zákazníci
a Vaši budúci klienti veľmi dobre vedia čo chcú, čo hľadajú a aj preto
nestrácajú čas vysedávaním na WC nad prílohami papierových rubrík periodík na tému práca,
kariéra, job a podobne. Aj na WC majú v rukách smartphone či tablet, veď internet ponúka predsa
1 000 krát viac možnosti, než nejaká stránka v novinách vydávaná na týždennej,
mesačnej, či inej báze. Je len na Vás, aby ste im cez
cielenú a kontextovú reklamu u nás poskytli viac informácií pri ich "ceste za šťastím", pomohli im (a
sebe) správne
sa rozhodnúť.
Od 1.12.2006 do
31.12.2015 našu doménu navštívilo 136 334 tzv. unikátnych návštevníkov,
pri zaznamenaní 189 053 návštev, pričom počet zobrazených stránok
bol 767 947!
Z nich bolo 72,20 % nových a 27,80 % vracajúcich sa návštevníkov. Podrobnosti nájdete na
našej stránke - https://www.freejob.sk/index.php?id=statistiky
Neváhajte a kontaktujte nás!
Prečo reklama na internete?
Prednosti internetovej reklamy v porovnaní s
tradičnými formami reklamy:
-
Interaktivita (možnosť
reagovať na komunikované posolstvo - "prekliknúť sa ďalej")
-
Instantný a nepretržitý prístup k informáciám
o produktoch, resp. službách
-
Nízke náklady na
okamžitú úpravu, resp. výmenu reklamnej kampane
-
Presná, rýchla a nenákladná merateľnosť
realizácie reklamnej kampane aj jej odozvy v radoch užívateľov
Internetová reklama (priamy a nepriamy efekt z nej)
umožňuje zadávateľovi:
-
Zvýšiť návštevnosť internetovej prezentácie
-
Posilniť goodwill a povedomie o firme zadávateľa
-
Rast obratu z
predaja inzerovaných produktov, služieb a podobne
-
Zmerať CTR (Click Through Rate), teda počet
kliknutí na web reklamu (animovaný reklamný banner, popr. novšie formy reklamy -
interstitials, pop-ups, superstitials, layers atd.) ako percento z celkového počtu
impresií reklamy
Kto v SR používa internet
(jeden starší výskum)
/ Sprava o slovenskom internete /
Výskumná agentúra Taylor Nelson Sofres zverejnila výsledky reprezentatívneho
prieskumu medzi používateľmi internetu. Inovatívna metóda zberu dát
"i-Panel"
vstupuje do výskumnej praxe (Bratislava - 04.12.2000) Správu o slovenskom internete a
jeho využívaní slovenskými používáteľmi predstavuje verejnosti jedna z
popredných agentúr na slovenskom výzkumnom trhu - Taylor Nelson Sofres (TNS).
Spoločnosť uskutočnila počas jesene 2000 výskumny projekt pod názvom 'Sprava o
slovenskom internete', ktorý vypĺňa doterajšiu marketingovo - informačnú medzeru v
oblasti informácií o využívaní internetu na Slovensku.
Niektore zo zisteni TNS :
Sprava o slovenskom internete je nabita faktami. Najviac
pouzivatelov internetu sa nachadza v skupine muzov do 29 rokov so stredoskolskym
vzdelanim s maturitou a vysokoskolskym vzdelanim. Vacsina pouzivatelov internetu ma nadpriemerne
prijmy v domacnosti, od 20 tisic korun a môzeme ich najst najma v radoch
podnikatelov, riadiacich pracovnikov a dusevne pracujucich.
Slovensky pouzivatel internetu pozna najznamejsich slovenskych poskytovatelov internetu.
Co sa tyka pripojenia na internet vacsinou vyuziva pevnu linku a po nej nasleduje
dial-up. Najcastejsie sa pripaja v praci a zacina si zvykat aj na internetove
kaviarne. Internet vyuziva niekolkokrat denne. Platby za pripojenie najradsej plati
formou mesacnych pausalov. Jednu hodinu, ako dĺzku navstevy Internete, uviedlo najvacsie
percento 'internetistov'.
Typicky pouzivatel hlada na Internete informacie k svojej praci, spravodajske informacie,
informacie o programoch a svojich konickoch atd. Nakupovanie cez internet je tiez
oblubenou cinnostou slovenskych pouzivatelov Internetu. Najcastejsie sa kupuju CD nosice,
knihy, softver, hardver. Moznost posielat e-maily prostrednictvom free-mailovych sluzieb
je tiez velmi popularna.
Ako forma elektronického bankovníctva je najviac využívaný platobný príkaz
prostredníctvom Internetu. Prevažná väčšina používateľov internetu si všíma
reklamu na internetovych stránkach a takmer všetci na ňu niekedy kliknú.
Zdroj: Taylor Nelson
Sofres Factum, s.r.o.
/ Typové členenie používateľov internetu na
Slovensku /
„Prieskum SIUS 2000 (Slovak Internet Users Segmentation
- Segmentácia slovenského užívateľa internetu) zrealizovali spoločnosti Mega &
Loman a United Consultants. Prieskumu sa zúčastnilo viac než 5.000 slovenských
respondentov a bol zameraný na zmapovanie názorov a potrieb užívateľov internetu s
cieľom pokúsiť sa vypracovať určitú typológiu jeho užívateľov. Na základe
pokročilých analytických metód sa podarilo identifikovať 8 rôznych typov
užívateľov internetu, ktoré sa líšia nielen svojou skúsenosťou a spôsobom
využívania internetu, ale aj technickými podmienkami pripojenia a životným štýlom.
-
Internetový praktik
je typ užívateľa s najdlhšou praxou na internete, ktorý ho využíva
výhradne na pracovné účely. Je to spravidla človek staršej strednej generácie,
ktorý sa vyznačuje až prílišnou opatrnosťou a skepsou.
-
Fun & Teens sú
začínajúci používatelia internetu z radov bezstarostných teenagerov. Rovnako cool
sú pre nich techno a house párty, odievanie sa do značkových odevov, navštevovanie
fast food reštaurácií, a teraz i internet. Sú fascinovaní možnosťami zábavy v
tomto type média.
-
Managing director - je dostatočne úspešný a bohatý na to, aby sa nemusel zapodievať
exekutívnymi povinnosťami vo svojej firme a mohol sa nadchnúť pre nový vek
informačných technológií. Je to typ užívateľa internetu, ktorý najviac využíva
komerčné možnosti tohto informačno-predajného kanála.
-
Vysokoškolák -
užívateľ, pre ktorého je internet bránou k poznatkom. K základným hybným
princípom tohto typu patrí poznávanie, zdokonaľovanie, vzdelávanie sa. V súčasnosti
síce nepatrí k užívateľom s najvyšším statusom, je to však budúca intelektuálna
elita národa.
-
Hľadajúci vzrušenie je užívateľ internetu, ktorý pripojením sa do siete zaháňa nudu v
zamestnaní. Na web stránkach vyhľadáva šokujúce videá, fotofóry, vtipy, ktoré
následne e-mailom zasiela všetkým svojím známym.
-
Informatix - typ
užívateľa internetu poznačený syndrómom závislosti od blikajúcej obrazovky
monitoru. Je to spravidla mladý, technicky zdatný programátor, informatik. Je
presvedčený o tom, že je súčasťou cyberspace, či matrixu. Túži po objatí
partnerky či manželky.
-
Kariérny manažér - ide tvrdo za svojou kariérou. V zásade je mu jedno, v akej oblasti sa
presadí, hlavné je byť úspešný. Prístup na internet dnes patrí k štandardným
požiadavkám úspešných manažérov. Je to typ, ktorý najviac používa elektronickú
poštu a mobilné telefóny.
-
Zodpovedný živiteľ rodiny
- užívateľ internetu, ktorý práve absolvoval univerzitu a má
za sebou prvé metre po štarte do života. Verí, že život sa hrá podľa pravidiel. Je
pracovitý, zodpovedný a trpezlivý. Vie, že prvá vec, o ktorú sa musí v živote
postarať, je postaviť dom, zasadiť strom a splodiť syna.
Detailné informácie o prieskume: https://www.sius.sk/sk/vysledky
Booking.com
Zarábajte s nami!
| Impotencia.sk
|
eBooks.sk
|
Neplodnost.sk
tagy / značky
práca v zahraničí, profesia, brigáda, robota, job, zamestnanie, miesto, štúdium, ponuky
|
|